onsdag 8 maj 2013

Toppen dag

Hej på er!
Kom nyss hem från min prao, eller idag var sista dagen så det är väl både lite roligt och tråkigt på samma gång. Idag har det känts riktigt bra! allting har flytit på och jag har inte varit så trött och hängig. Och vet ni vad vi fick för "gåva" för att vi praoade där...?!
Först ett litet kicks kitt med handkräm, bodylotion och en kräm som man har i dushen.
 
 

gaaah! SER NI VILKET MÄRKE DET ÄR?!
Det är ju Yves saint laurent! Oh my good!
i den fanns lite foundation, en mascara, en liten parfym, och ett slags lack till läpparna ;)
 
Det har varit jätte kul att praoa hos kicks, även om jag kanske inte haft de ljusaste dagarna så gick det ändå bra! personalen var suuper trevlig och jag är jätte tacksam att jag fick praoa där. Blev så glad för de fina gåvorna också! :D
 
 
 
 
 
 
 
XOXO Alice
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar