söndag 12 maj 2013

juniorcupen

Hej finisar
Förlåt för ingen updatering över helgen, har varit på gympatävling. Så jag hann aldrig göra ett sista inlägg innan jag åkte för att jag hade så fullt upp att packa. Tävlingen var nere i Skåne, Höganäs. Hahah riktigt skönt att höra skånska igen xD Jag hade varit i den hallen förrut, men några hade inte. Vi ska faktiskt ner i Skåne om typ lite mindre om 2 veckor igen! då ska vi tävla USM, ungdoms SM. Det har varit ett mål för oss sen förra året, då vi kom fyra. Iallafall, tävlingen gick helt OK. Men med tanke på att vi var typ det yngsta laget och att andra lag var såå mycket äldre än oss, så var det bra! vi tabbade oss en del som kostade oss ganska mycket avdrag. Man har tyvärr inte råd med det i en sån tävling. Och sen gjorde en tjej i mitt lag illa sitt knä på tumbling så en annan fick hoppa in på fristående och hopp. Men det gick bra ändå!

Godnatt!


 
 
XOXO Alice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar