torsdag 2 maj 2013

prao dag 1

Hej på er! Har kommit hem från praoen. Jag praoar på Kicks! Tyckte det var ett bra ställe med tanke på mitt intresse för ansiktsprodukter, beauty stuff you know. Det var lite segt dock, det var mest att plocka upp varor, se till att allt stod snyggt och städa. Hm, förväntade mig lite mer kanske men detta är butiks världen. vad annars har hänt? Nej, typ  inget särskilt, har klarat dagen ganska bra förutom rethostan, snuvigheten och lite ont i halsen från min förkylning..-.- har druckit mycket te pågrund av min dumma hals, grönt te faktiskt! grönt te sägs vara jätte nyttigt både för kroppen och för hyn ^^.Grönt te lugnar  huden och hjälper till att minska rodnad.  Haha det är sånt jag tänker på när jag dricker te..
Fylld med nyttigheter, så det är bara att slurpla på ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
XOXO Alice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar