måndag 29 april 2013

Helloo monday

Har ätit lite pannkakor för att bygga upp energi förrådet inför ridningen. Ja, nu nämner jag ridningen. jag har ju inte ridit på 2 veckor nu! Har haft föör mycket att göra och prioriterat det istället. Tyvärr ligger ridningen på en ganska dum dag eftersom måndagen är en dag då man pluggar. Men det ska bli kul att rida igen, har saknat the horsiees!

Den här veckan blir awesome verkligen! Imorrn blir det inte en vanlig tisdag med fysik och alla dem där tråkiga lektionerna..:P utan det blir utbytt till en onsdag, och onsdagar är super chill så det är skönt! på onsdag är det ingen skola (jublar inombords) Och på torsdag och fredag så är jag på prao! OCH juste, på fredag ska jag klippa mig! behövs verkligen, mina toppar är slitnare är någonsin.
 
Hahha ni får denna fina bild idag :'D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
XOXO Alice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar