lördag 6 april 2013

hemresa

Hej allihopa! Nu sitter jag på helsingfors flygplats, och ska om typ 2 h ta ett plan till stockholm. Vi har suttit här i 6 h! Det fanns nämligen ingen annan tid, suck. Dessutom är jag ju tidsomställd så för mig är klockan 1 på natten. :/ så jag känner mig ganska trött. -.-'
Resan hit från korea gick snabbare än vad jag trodde! Och maten var för en gångs skull ganska god! Haha, hade inte varit så kul att svälta i 9 h 40 min...;) sova kunde jag inte, men vem kan det i det där trånga utrymmet?, jag menar det är bara dem i första klass typ som verkligen kan ligga ner..

Idag ska vi också hämta upp våra små katter på kattpensionatet! Det är jag verkligen taggad för! Jag har saknat dem, och det är så kul och se hur glada dem blir när vi kommer! ♡



XOXO Alice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar