söndag 10 mars 2013

Boda borg

Idag var jag på Boda borg med bästa gympagruppen! :D Det va så sjukt kul! och det var mycket bättre än laserfortet som jag var på för ganska länge sen. Det var så stort, och istället för bara ett rum man skulle klara så fanns det rum efter det som man skulle klara. Haha vårt lag kom sist. Och i början var vi jätte tävlingsinriktade men sen när vi förstod att vi hade klarat minst rum så blev vi mer oseriösa och gjorde allting bara för kul ^^ Btw, det var ett rum där det var jätte mörkt, och man skulle trycka på massa knappar osv. Sen när det lös rött (det betydde att ma hade gjort fel) och då gick vi ut, men då såg jag inte mitt underlag för att det var så mörkt, så jag var inte alls beredd att det var så långt ner, så jag ramlade rakt på magen, HHAhahaa. Mag plant! :P  det ända som gjorde ont efter var nog mitt knä. Det kände jag när vi gjorde dem andra rummen och vi skulle kravla. :/

och sen var det ett rum som hette spökhuset, och jag tror ni kan gissa var det för slags rum ;) Och då ville inte gå sist för att jag var så rädd, och då råkade min kompis släppa dörren på mig, HAHA! det var nog jag som gjorde mig mest illa av alla i laget! :P
 
 
 
 
 
 
 
 
XOXO Alice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar