torsdag 18 oktober 2012

lego projekt

Godmorgon!
Ha lego projekt idag på skolan, vi har byggt lego robotar och det här årets tema på lego projektet var att man ska komma på lösningar för att hjälpa äldre. Typ som att knäppa knappar på skjortan. med sin robot ska man klara så många uppgifter som möjligt på lego banan på 2,5 minuter. Idag ska vi presentera våran idé om lösningar att hjälpa äldre inför en jury sen ska vi köra med roboten! vi är första laget! tagga! ^^

Idag var det verkligen lyx för mig! jag börjar halv nio alla dagar i veckan! och jag har ingen sovmorgon. Men idag har vi inga lektioner före eller efter lego projektet, så jag ska vara i skolan kl.11 (vår grupp börjar kl.12 men vi ska vara där lite innan för att hinna förbereda)! åh vad skönt det är med sovmorgon! sova ut ordentligt framförallt, och göra sina sysslor i sin egna takt och inte jäkta! Äta en ordentlig frukost och bara känna sig lugn. Så jag slutar jätte tidigt idag! eftersom lego projekten är ungefär bara 15 minuter per grupp!
Jag på hanstående tävlingen på team gym open!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
xoxo Alice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar