söndag 21 oktober 2012

deep

Hej alla!
ska plugga lite nu och sådär, lagom kul efter en hård gympa träning. Man är trött, och orkar ingenting.

Tänkte göra ett litet "deep" inlägg, T.ex:

-jag är sååå tjock, säger den smalaste av alla.
-Nej det är du inte, du är ju jätte smal, säger hennes bästa kompis.
-Nej verkligen inte...
....
och så fortsätter den oändliga konversationen. Och den tjejen som säger att hon är tjock (fast hon är smal) har fått sin uppmärksamhet, Grattis!

Jag blir så otroligt störd på det. Vad är det hon vill uppnå? Det är liksom som dem ber att få uppmärksamhet genom att säga så. dessutom är man ju elak mot dem som är lite mulligare. Hur tror man att dem känner sig? man får faktiskt tänka på lite vad man säger.

Jag riktar mig inte mot någon person, utan jag menar allmänt.


 
 
 
 
 
 
xoxo Alice


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar