tisdag 14 augusti 2012

kusin vitamin

Hej!
har sovit över hos min kusin Sofia! vi har varit o shoppat, och då har vi tittat på väskor som vi kan ha i skolan! jag hittade en jätte fin på Desigual som jag är helt förälskad i! jag måste bara köpa den! Sen har vi haft filmkväll och då tittade vi på "monte carlo", sen så efter det så tittade vi en bit på "brides maides", gah den är så kuul! ni som inte har sett den, se den! ^_^

nästa dag så blev jag smått sjuk och vi gick till sollentuna centrum, där vi tittade runt lite! sofia hittade en väska och en hudkräm, och jag hittade..strepsil..hmf! behövde köpa det pågrund av min onda hals. Fast jag måste erkänna att det kändes onödigt på något sätt att köpa medicin..

Nu sitter jag i soffan, myskläderna är på och jag fryser fortfarande!










xoxo Alice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar