söndag 12 augusti 2012

Hemma från 4 sjukt roliga dagar

Hej!
Som sagt jag har varit i sandviken me mormor och kusinerna! första dagen så gick tiden mest åt att färdas dit, och Katterna skulle lämmnas på kattpensionat. När vi kom dit så var det fin kläder på, för vi skulle äta middag på hotellet. Maten var himmelsk och det fanns ett ganska stort dessert bord som blev omtyckt av min kusin sofia och mig. Nästa dag började äventyret. Först så åkte föräldrarna till någon blommträdgård, och barnen inklusive min "stor-kusse" och min pappa. vi delades in i två lag och gick och svarade på frågor och ledtrådar som kunde ge oss svaret på gåtan!
jag på en av stationerna, med mitt mest koncentrerade face på det också.

på lunchen efter vi var färdiga med "tipsrundan".


stoneface.

sen så åkte vi segway! det var så kul, ett roligt sätt också att transportera sig runt med! gäller bara att ha 60,000 kronor som vilar i fickan..

första gången gick mycket bättre än vad jag trodde faktiskt!

om man tittar noga så ser man att jag har ett leende på läpparna.



där ser jag inte alls lika glad ut men första gången är man lite vinglig, och där tror jag att jag bara tänkte på att komma igenom konerna som man skulle göra. Däremot är jag väldigt glad innombords. ^_^

i solen.



Där fick ni lite bilder från sandviken!

tyvärr har jag inte kunnat laddat ner bilderna från när vi gick höghöjdsbana, aja det får vänta.





xoxo Alice






 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar