måndag 20 februari 2012

lite "Hiss" och "diss"

Hej alla läsaree! idag har jag haft franska, och det var awsome! vi fick se en liten bit på filmen "ratatouille" eftersom vi ska prata mycket om matkulturen i Fankrike, och sen fick vi också prova smaka på någon fransk ost med baguette ^^ jätte mumsiggt! jag längtar sjukt mycket tills imorrn då jag även ska ha kinesiska. Jag är också jätte taggad inför nästa vecka då min käraste kusse  ska sova över! vi ska åka till täby C då också :) och på onsdag så åker pappa och Hugo med några andra för att se på bio så då är det bara mamma och jag kvar, vi ska åka till täbban och handla nya gympa skor till mig, kan inte riktigt säga att det är så bekvämt att ha mina 33 1/2 ...-.- så alla dem sakerna jag har skrivit nu är en hiss!

...nu till dissen.. lins skyddet till Hugo och min kamera har försvunnit, det är hemma, det vet jag. Men vet dock inte var...ska blogga klart och sen gå och leta :/
nej solen i ögonen kan få vem som helst att se synskadad ut...





xoxo Alice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar