tisdag 21 februari 2012

annanas

Hej alla gulliga läsare! nu sitter jag och avnjuter en annanas bit ^^ Idag på gympan hade jag jätte mycket träningsvärk som inte var så kul! Men för en stund sen kom jag hem och behövde ge katterna deras avmasknings tabletter, Lois åt upp den (gluskp som han är) och jag blev överlycklig när jag såg Dotti stoppa in den i munnen....och....den var ute ur munnen exakt lika snabbt som den kom in -.- stön! Så mamma fick hålla i henne och jag försökte stoppa in den genom mungipan på henne men gång på gång spotta hon ut den, men tills slut så fick vi in den när säkert halva tabletten hade smetats ut. Vi ville ju verkligen inte vara dumma men det var för hennes eget bästa. Så nu verkar hon inte för rädd iallafall, lite chockad kanske..
bara för det får ni en bild på när Dottan var liten när hon sover med Lois! <3 











xoxo Alice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar