fredag 7 juni 2013

Sen update från Korea

Kom på nu att jag inte har lagt upp några bilder från Korea! ber så hemskt mycket om ursäkt för det. Men nu kommer några iallafall! kan inte garantera att bilderna kommer i den exakta ordningen ;)

Tror det här var en av de första bilderna vi tog, bara en såndär spontan..och kanske för att jag blev sugen..! ^^


Såhär kunde tillbehören till maten se ut.

 Här är vi då i Busan, och troligen på en av deras finaste stränder. Var sjukt fint och det var super fint väder!
Skulle fotas framför den här stenen, men va hände då egentligen? hahaha
 
 Min nya favorit dryck, var så god. Kunde slurpla i mig många sånna.
darn you Hugo ta en sån charmig bild på mig. eller inte...
 
Hahah nu börjar jag tappa bort mig vad vi är någonstans, om vi är i Taegu/Busan/Seoul, förlåt för det! iallfall, starbucks fanns typ i varje gathörn, mumsi 
det här templet var så coolt, jätte fint och intressaant! ja, om du är gymnast så är du. ;)
 
 
 Ett annat tempel
 
 
 Vi åkte linbana en dag, och hit upp kom vi. Nu står ju jag väldigt långt ut på klippan (haha Hugo ville få det så verklighets troget och snyggt som möjligt) så detta foto var livfarligt! ;)
ååh älskar dem här godisarna!
 
smakade min första sashimi, och jag tror ni ser att jag älskade det
...NOT
 
 
 

 
Mer tempel!
 
 
Åh tack Hugo for tha lovely photo. potato face.
 
 Bahaaha dont mind the fish bowl face! här var vi i ett jätte kuul akvarium i Busan! i'm to easily amused xD
 
 
 Busan är en hamnstad
 
 
 
 
 
Förlåt (väldigt mycket förlåtande här) om det var jätte oorganiserat! men jag försökte få det så bra som möjligt.
 
 
Jag hade det så kul där, och det här var ett sånt tillfälle man aldrig glömmer.
 
 
 
 
 
 
XOXO Alice

1 kommentar:

  1. Jaaaaa! Fett me bra att du lägger upp Koreabilderna, vi vill se! :D:D:D

    SvaraRadera