måndag 27 maj 2013

awesome heelg

Som ni märker som var det nada updatering under helgen, men det hoppas jag ni förstod i förra inlägget ;) USM det här året var iallafall i Lund, i Skåne! Det var verkligen så kul, mitt sista USM tyvärr, men vi alla gjorde vårt bästa och kämpade och hade främst av allt kul! det är det som är det viktigaste. Fristående var det som sänkte oss, men då är det bara att träna på det! Jag tror verkligen att vårat fristående kan bli super bra, för det är bra bara om alla sätter alla svårigheter. Fristående är så avgörande så det är viktigt att man tränar mycket på det. Vi kom trots allt femma av 32 lag! hur grymt är inte det, femma bäst i Sverige. Vi får inte glömma bort det. Och vi hade en skadad, och en i laget fick köra ett helt NYTT varv som hon började köra typ två träningar innan?! snacka om att ställa upp för laget. Och hon stog både på kvalet och finalen, wiie!

4Jag är så glad iallafall för att jag fick köra sista USM:et med bästa gänget, ni är verkligen bäst. Ni betyder så otroligt mycket för mig. Så man kan säga att sista USM:et blev ett väldigt bra sista, fast med en skadad. Nu är det kötta till grop som gäller! wohoo!!!
21
JC12










XOXO Alice 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar