onsdag 24 april 2013

tagga träning!


Sork, dubbelsork.
 
Tog detta kända sorkandet från min kusses blogg ---> www.edsvikenf.blogg.se
 
Tyckte det verkligen passade nu.
 
Jag har verkligen såå mycket i skolan nu! och nej, det är inte det vanliga klagandet om att det är för mycket läxor för ens smak..
 
Det här är mer än det! jag har två prov den här veckan (2 prov på samma vecka är plågande) fysik och kemi, fysik har jag redan haft men kemi ska jag ha på fredag och jag har tusen andra saker att göra också! Och då menar jag verkligen super mycket. Vi har elevens val nästa vecka och det är kanske därför dem passade på att trycka in allting innan det. urk, jag dööör.

Tur att gympan räddar mig! :3 riktigt taggad för att träna idag!
 








XOXO Alice

 
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. I approve of this message! Speciellt delen med sork! Synd att du har så mycket i skolan bara :( Det är bara att kämpa på och skiter det sig så tar inte världen slut för det! :)

    Mååånga kramar från Åsa <3

    SvaraRadera