tisdag 9 april 2013

Natti

Det här kommer inte bli ett sånt där vanligt "godnatt" inlägg (hehe lurade er lite med titeln kanske)
Nej, men jag ville bara prata lite om det där med...

 
kommentarer.
 
Jag känner att det dels blir roligare att blogga om om ni kommenterar, och om ni får en glad bloggerska så får ni bra inlägg, you see the deal? ;) sen vet inte jag om ni tycker att innehållet på min blogg är bra och inte ska ändras, men ibland skulle jag vilja höra mer av er! Nu säger inte jag att ni ska kommentera 5 kommentarer på ett inlägg, men att om ni vill något särskilt jag ska fördjupa mig mer i så säg till! :D Dont be shy! Jag blir bara jätte glad!
 
P.s jag fattar dock om ni inte vet HUR man kommenterar, för då blir det svårt att ge en åsikt, Haha.
 
 

 
Ger er en såndär charmig Alice som bara jag kan bli...;)
 
 
 
 
 
 
 
XOXO Alice
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Jag läser ALLA dina inlägg Allebralle men sen måste storkusse scrolla vidare! Pusspuss!
    Och ändra ingenting hörru, vad är det för struntsnack ;)

    SvaraRadera