söndag 14 april 2013

Bombad med träningsvärk

God förmiddag/godmorgon..Vet inte vilket som passar bäst!

Ska börja plugga alldeles strax men kan passa på att berätta lite om igår och lite annat små krafs ;)

Tyckte träningen igår gick bättre än förväntat. särskilt på hopp! kändes som om jag inte hade varit borta i 2 1/2 vecka. Allting satt riktigt bra med andra ord! Gick dock inte lika bra på tumbling för att min ben var väldigt darriga efter löpträningen i torsdags. Och nu har hela jag träningsvärk, bevis på att jag har arbetat hårt ;) Haha.

Igår, så hade vi gäster! Middagen blev koreansk, med kimchi och allt, riktigt smarrigt! till efterätt blev det en såå good pavlova! *dreglar* Så HIMLA god! Sen tittade jag och Ceci på en film me lite godis och snacks, pratade lite och så!

Måste bara berätta...snart är det stockholmsmästerskapen! Om 6 dagar för att vara exakt! Lite smått nervös, men jag känner att dem varven jag ska köra kan jag bra! Ska bli kul att tävla igen, har inte gjort det på väldigt länge nu, så nu är det bara att pumpa upp adrenalinet igen! :D








XOXO Alice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar