lördag 2 mars 2013

sliten

Hej alla!
Idag har varit en lång dag och jag tänker berätta hur jag spenderade min fredag och idag.
Det började med i Torsdags kväll att jag satt och kikade min kompis, och då frågade hon om jag ville följa med och vara tränare på ett barn gympaläger. Jag tackade såklart ja, för att dels får man pengar (Haha) och det verkade väldigt kul att få lära sig passa. Så vi skulle vara där klockan 8.45 vi ledare för att ställa fram redskap och sånt, och lägret slutade 15.00. Så ungefär 6 h var vi där. Fredagen gick jätte bra! inga problem, bara att jag fick sjukt mycket träningsvärk efter allt passande. Och efter lägret åkte jag hem till min kompis och bakade.

Sen på lördagen så var det samma sak, vara där 8.45 och se till att alla redskapen står rätt och så att allt är klart för småtjejerna att börja gympa! gick jätte bra idag me, var lite trött och hallen var jätte kall så det var inte den bästa kombinationen, men jag fick prova att passa på andra volter så det var jätte kul! I slutet var jag väldigt utmattad och sen var det 3 h gympa till. För då hade jag gympa träning ^^ så väldigt lång och intensiv dag! Men det har varit väldig kul att få prova något nytt :)

Senare på kvällen efter min träning åkte min familj och jag till mormor, där åt vi middag! ååh det var  verkligen SÅÅÅ gott!! :D





 
 
 
 
 
 
XOXO Alice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar