måndag 25 februari 2013

sleep over med bästa kusse

Hej alla fina läsare!
Nu har jag ätit middag och har varit och ridit. jag fick Lord, och han hade jag aldrig ridit förr, så ja var lite nervös, men det gick ju suuupeer!

Sen har jag sovit över med min kusse, det var så roligt, Haha! först så åkte vi till Täby. Där fikade vi och gick runt och tittade bara, sen när vi kom hem spelade vi lite black ops 2, pratade och såg på film. Och såklat tjockade vi oss med lite godis och chips. Men det gick lite trögt att äta det efter så mycket middag vi åt ^^

Vi gick faktiskt och la oss i måttlig tid och kom upp lika bra. Men båda kände sig lite sega ändå, så vi bakade kladdkaksmuffins, pratade och tog det lugnt. Det var jätte fint väder idag men vi var för lata för att gå ut, haha så vi fick stå inne och njuta av solen som strålade in i fönstrena ^^


 
 
 
 
 
XOXO Alice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar