onsdag 2 januari 2013

hemköp

Idag åkte jag och min gympagrupp klockan 6.30 på morgonen till Hemköp. Där skulle vi göra en inventering, alltså vi räknade alla varor. Puh! vilket jobb men såklart fick vi ju en ganska stor kosing för jobbet, så lite pengar går till USM och Italien, yay! då får man lite mer motivitation. Hahah :) Arbetet görs tydligen 3 ggr om året för att se hur mycket dem har tjänat jämfört med förra året ;)
 
Färsk bild från idag!
 
 
Hahah detta var nog den jobbigaste hyllan av alla, det var drycker, t.ex Jokk och safter typ, och vid en del av hyllan så fanns det 83!? (nej överdriver inte) små saftkartonger som JAG skulle räkna. Fan, när jag väl trodde jag hade räknat klart, hitta jag en annan som jag hade ställt undan för att dem inte skulle blanda ihop med dem andra. Hahah många raseriutbrott om jag säger så.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
XOXO Alice
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar