tisdag 18 december 2012

nytt

Phu! nu har jag bytt design, jag vet det är inte den finaste, men det fick bli en klassisk söt rosa. Jag fick nämligen lite panik mitt under allt ändrande. Det började med att jag var riktigt determined att göra en ny design efter alla dessa månader (år skulle låtit för brutalt, för jag har inte ens haft min design i ett halvår) Så jag tänkte börja med en header, och det gick si sådär...nej, jag bara skämtade, det gick åt helvete. Sen så fick jag lite damp på det så jag tänkte bara se hur det var att göra det här på blogg.se istället. Så jag skapade en blogg, och sen tog jag bort den. Men man kan fortfarande gå in på den, men på ett sätt finns den inte. asso när man går in på den och klickar på en länk på bloggen, då säger den att bloggen inte finns. Jävla skit asso!
sjukling
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
xoxo Alice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar