måndag 10 december 2012

JSM

Heeeeej alla!
Igår kom jag tillbaks från JSm, och det var sjukt kul! vi bodde på hotell, och körde alla varven jätte bra, dock slutade vi som sexa, men det var ändå jätte bra presterat, det här var mitt första JSM, men för många var det deras sista..:( och kvällen innan kvartsfinalen, satt man där i hotellrummet, nervös. Och tankarna bara flög omkring i huvudet. Kommer jag stå på mina varv? kommer jag klara dubbelpiruetten i friståendet? jag var skit nervös. Det är inte ofta jag blir nervös kvällen innan, men då var jag det. Det gick inte att släppa hur mycket jag än försökte glömma att det är en tävling imorrn. Bara för att det är en viktig tävling ska man inte gå runt och vara allvarlig och nervös. Dock är lite nervositet bra. det gör att du får lite adrenalin i kroppen.

Så en i mitt lag sa att det var godnattsaga inne i deras rum den kvällen, så alla i laget gick in och satte sig och lyssnade. Och den sagan gjorde verkligen att jag började tänka efter, slutade vara nervös och nervositeten ersattes med tagg istället. Den var så sjuukt bra! man kunde nästan inte tro att en saga om två gympa tjejer, den ena var negativ och trodde inte på sig själv och klarade inte sina varv. Och klagade hela tiden om tumblinget och trampetten, så att dem andra i laget blev negativt smittade också. Och den andra var positiv, trodde på sig själv och gjorde sitt bästa för att stå på alla varv.
Ungdomscupen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
xoxo Alice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar