tisdag 27 november 2012

bed head

Hej alla!
tänkte tipsa om en hårprodukt från Bed head! har gjort många "tips inlägg" om dem, men dem är verkligen mina favoriter!

dem som har tagit plats i min dusch nu är..

 
Bed head resurrection! dem ska vara bra för väldigt, torrt/skadat hår. Mamsen och jag var i stan för några dagar sen, och jag stannade upp vid en frisör som hade väldigt många bed head produkter, Bed head är en av några saker som jag inte missar. ^^ på en hylla vid skyltförnstret, var det massa bed head saker som dem hade dragit ner priset på. Och där stog dem, 375 kr för båda! orginal priset var 799 kr.
 
jag hade nämligen fått veta av min frisör att jag inte skulle ha ett volym schampoo/balsam, jag ska ha reparerande och vårdande. så dem här var ju perfa. Riktigt nöjd med resultatet!
 
 
 
 
 
 
 
xoxo Alice




1 kommentar:

  1. bra tips :D

    PS. Vinnaren av ett presentkort är utsedd i senaste tävlingsinlägget. Hoppas du vill vara med igen! :D
    http://adaras.se/2012/november/tavling-vinn-brilliantsmiles-remin-gel-kit-2.html#comment

    SvaraRadera