onsdag 3 oktober 2012

tredje dagen

Hej!
kände att jag missade att berätta om andra dagen av praon..iallafall, idag var jag mycket piggare. Mina ögon höll inte på att somna hela tiden som i måndags. Jag kände att jag höll en bra rytm (idag var det inte alls lika många människor som i måndags) Och gick som en rutin..

Kaffe, kaffet är det som jag nog måste hålla reda på mest, när kaffet är slut blir det som en  jordens undergång för några tror jag. Det är precis som om dem livnär sig på kaffe. faast jag kan förstå lite att dem vill va pigga, vissa kommer liksom och äter 9.00!?

Torka, då går jag till några bord, till salladsbuffen och tittar om det ligger smuts där, och kaffe ståndet.

Disk, Jag går omkring och kollar om det är någon som har "glömt" (varit lata med andra ord) och inte har plockat undan sina brickor. Men många är väldigt schyssta och tar dem och lägger dem på bandet som sedan tas till disken.

Det är många kunder som är väldigt glada när dem kommer och sprider även glädje till oss andra. Folk verkar tycka det är kul med en prao-elev! ^_^









 
 
xoxo Alice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar