lördag 8 september 2012

sats

Hej!
Idag var jag också o tittade efter prao, fast i mörby c. Men verkligen ingen tar in! man blir så sjukt frustrerad. Men då blev jag väldigt trött på det hela sökandet. -.- mamsen och jag åt lunch på sushi bar kirin, älskar sushin där! sen så tittade vi lite till, och efter det åkte vi hem.

sen ganska snart efter det så hade jag gympa på skavlöten! vi sprang 1,25 km som uppvärmning. Gjorde lite rondat flickis/salto, handvolter etc. på gräsmattan där, sen sprang vi runt sjön där (som är 6km) och vet ni vad?

Jag sprang runt hela sjön! dem hela 6 km!
 
världens härligaste känsla när man vet att första gången man sprang inte alls var bra, man gick ganska mycket och konditionen var noll. Men efter många (och jobbiga) konditions träningar så lyckas man! jag o mina kompisar höll ett jätte bra tempo, och det var faktiskt väldigt härligt! den är en enorm skillnad från förrut och nu! ^_^
 
 
 
Men nu är jag ganska trött, ska göra lite läxor (eftersom  veckan som kommer nu är bombad med läxor), jag tycker inte det känns som om det är lördag.?
 
 
 
 
 
 
 
xoxo Alice
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar