söndag 30 september 2012

dageen

Hej!
Va med Ellen idag! vi gjorde en liten photoshoot som jag tyckte blev väldigt lyckad, sen blev vi skit flummiga och sprang runt i huset och körde "kurragöma kull"..vad det nu är. Sen var det off to the train station där jag tog ett tåg mot min kompis där vi sedan blev upphämtad av en annan kompis som körde oss till gympan.

Gympan var lite seg och det blev jobbigt när man var trött, och att köra samma sak gång på gång. En bra sak är att vårat fristående bara blir bättre och bättre!

Imorrn börjar min första dag på praon. På ett sätt kommer det kännas kul att vara där och hjälpa till, men jag känner också att det kanske kommer bli en aning... awkward. Asso om ni fattar vad jag menar? Jag kommer typ gå runt där och fråga hela tiden vad jag ska göra..Aja det kommer säkert bli bra! ^_^





 
 
xoxo Alice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar