torsdag 16 augusti 2012

min dag

Hej!
som ni vet så skrev jag förrut att jag blev halvt sjuk, det visade sig senare att jag fick feber och blev ganska sjuk. Min onda hals ville väl varna mig för att den visste att jag skulle bli sjuk senare!

..Ialla fall, nu har det blivit bättre, jag har inte någon feber längre, dock gör min hals ganska ont fortfarande. Men det går över! :)
Idag har jag varit väldigt social...med min dator..-.-' Haha, men jag har rört mig lite idag iallafall, jag har varit på gymmet med mamma! jätte härligt!
Jag hoppas att ni har haft det jätte bra under sommarlovet! jag har haft det jätte kul, men sommarlovet går så fort! snart börjar skolan (faktiskt bara om 4 dagar sorligt nog) och på ett sätt längtar jag inte och på ett sätt längtar jag. Jag längtar att få träffa mina kompisar igen, men inte läxor och vakna tidigt och sånt där..nu i åttan så får jag betyg, jag ska börja med kinsesiska och slöjd. kinsesiskan ser jag fram emot!








xoxo Alice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar