onsdag 8 augusti 2012

konditions träning

Phu! Nu är man äntligen hemma, färdigduschad och har suttit mig bekvämt i soffan. Jag är slut! vi hade konditions träning idag på gympan, och det var skit jobbigt! Haha, det är kanske inte så konstigt.? Jag har varit ledig hela sommaren (fast jag har sprungit en del) och har inte haft en ordentlig konditions träning på år! men det är nog bra, för om man har bra kondition så kör man bra volter och kan prestera bättre! men snart tänkte jag avsluta denna jobbiga dag med en film och lite smoothie! mums!

..Haha! förlåt, kom o tänka på en sak! Okej, jag kanske inte ska skratta för det var nog inte så roligt för Lois. Lois har nämligen hittat en mysig och gosig plats längst upp i min garderob, där brukar han sova, och idag fick jag lite bråttom innan jag skulle till gympan och råkade stänga garderoben! och så glömde jag helt bort det! så Lois hade legat där i 2 timmar! :O stackarn! så när jag kom hem så bara rusade jag upp och öppnade och där stog han! levande som tur va! höhö ^_^










xoxo Alice


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar