torsdag 30 augusti 2012

klädsim

Hej!
Hoppas ni också längtar till den underbara fredagen! jag längtar eftersom jag slutar kl. 13.15 ! wehå! Ska bli kul också att få ha hemkunskap. Har längtat efter det. Men imorrn var planerna att vara me Johanna. Vi skulle åka ut till stan. Och jag brukar aldrig vara i stan, så jag kommer nog virra runt där ^_^

Idag hade vi klädsim. Det var jobbigt, inte något jag vill göra ofta. Tunga kläder, sen blev man kall så efter bara 3 längder så kände man att simrörelsen blev till någon slarvig rörelse. Haha. Men nöjd är man efter det. jag kände inget behov därefter att motionera eller så..

Åh jag måste berätta vad som gjorde min dag igår! min kompis Johanna har varit i USA och då köpte hon en present till mig. Och ivrig och glad öppnade jag presenten, och jag gav ifrån mig ett litet tjej skrik som bara utstrålade glädje, det var en jätte fin abercrombie and fitch topp! ^^ Åh va glad jag var.
 
Hm ..av någon anledning vill inte bilden på hela linnet dyka upp. -.-
 
men såhär ser den ut! :D
 
 
 
 
 
 
 
 
xoxo Alice



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar