fredag 18 maj 2012

shopping med bästa kussen

Idag har jag och min kusse strosat runt i både stinsen och sollentuna centrum. Fats vi tröttma ganka snabbt på stinsen och gick till sollentuna centrum. Ja, vi gick på våra fötter. ingen buss ingen teknik i det hela. vi gick hela vägen. ^^ fast det var inte så långt haha. jag köpte ingenting men Sofia gjorde. sen när vi GICK hem, så plattade jag hennes hår och gjorde en make-up på henne. sen kom mamsen och pappsen och hämta mig. Men nu ska jag plugga lite, för jag har geografi prov nästa vecka, matte och engelska. nu undrar ni säkert varför jag pluggar på ett lov..och dessutom på en fredag?! jo, det är för att jag ska slippa sitta lördag och söndag bara sitta med huvudet nerborrat i läxorna och spendera all min sista tid med bara läxor. men såklart, det är inte det roligaste.

Och i ugnen väntar en rabarber och jordgubbspaj..^^ muums vad gott det ska bli!



Nu är det SOMMAR!











xoxo Alice


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar