måndag 28 maj 2012

back on track

Så igår hann jag inte blogga eftersom jag kom hem väldigt sent, men den här helgen kommer bli svår att glömma! :') jag måste ha världens bästa lag!

På JEM-kvalet kom vi sist..Haha! så inget JEM för oss, sen skulle bara mitt lag tävla USM. Första dagen fick vi vakna super tidigt, och dessutom var vi dem första som skulle tävla! men det gick skit bra! :) inga fall och nästan inga onödiga steg, våran poäng på tumbling, 15.00!! riktigt nöjd:) det gick inte lika bra på hopp, vi hade en vägran och ett fall, poängen blev 12.85! på fristående fick vi jätte bra poäng, 15.25!!! vi var tävlade i Pool 1 och vann i den poolen!!!! AAAh!! så vi kom till final, på finalen gjorde vi bättre ifrån oss på hopp och fick 14.1 inga fall! en sjukt stor förbättring från våran förra poäng 12.85.

fristående gick bra också, men vi fick en sak struken så om vi hade klarat den så hade vi kommit trea..men nu kom vi fyra..visst är det surt att sånt händer men jag hade det jätte kul! vi gjorde vårt bästa!

sen så sista dagen efter vi hade tävlat gick vi ner till stan, det var jätte mysigt och vädret var perfekt! först så gick vi typ till en jätte stor godis/glass affär! den var jätte fin och det fanns super mycket godis! jag handlade lite godis och en morsdag present. sen gick vi till donken och åt, sen så smälte vi maten lite, och därefter gick vi tillbaka till godis/glass affären och tog en glass :) jag tog vanilj och hallon..glassen var såååååååååå god!! sen så gick vi till en park som fanns där i närheten. Där fanns även en lekplats som alla bara rusade till, Hahah! och där hade vi jätte kul! sen så körde vi lite volter på gräsmattan. En super rolig dag! Gaah, älskar mitt lag <3










xoxo Alice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar