lördag 10 mars 2012

Weeeeehååå!

Loreen vann melodifestivalen! Yay! så glad! ^^ ja tror det kommer gå bra i eurovison song contest, haha :) jo juste! jag kan ju berätta lite om i fredags, jag var ju på skönhets behandling, (bilder när jag var där kommer senare) men man kan inte riktigt säga att jag låg o sov denna gång, utan snarare att jag låg o skratta för att det kittlades :P och sen så köpte lite grejor som vi behövde.

nu kanske inte ni ser så bra vad det står, men det är en smoothing cream från Dermalogicia.

och sen så köpte vi en ny "Nimue, 1, cleanse", eftersom den andra tog slut.

och sen så fick jag lite nagellack :)

tre av dem kommer från märket, "artdeco" och den fjärde är från "mawala".

Och sen fick jag också en produktguide! *happy face*
det är en guide om dermalogicas produkter.

....och vi fick peeling masker!
vi fick 4 stycken små-förpackningar :)

och siste men inte minst en tester kan man säga, det är en intensiv moisture masque.


hos Rebecca (hon vi sov över hos) gjorde vi en liten fölsedags kladdkaka, dekorerat med rosa grädde och hallon, yummi ^^ dessutom så proppa vi i oss godis haha. Och såklart så flumma vi lite, och min kompis (som fyllde år) fick av oss ett par mjukis shorts från Hollister, en tvål, tuggummi och ansiktsmask :)









xoxo Alice




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar