lördag 18 februari 2012

Maybeilline, Max factor, Lancôme ..

Ni kallar dem bra smink varumärken, jag kallar dem djurplågare. Maybeilline, Max factor och Lancôme testar på djur!! jag blir så jävla (ursäkta svordomen) sur när jag ser hur många varumärken som faktiskt testar på djur!! det är djurplågeri!!!! nu kan seriöst inte fatta hur jävla sur jag är nu! dem borde inte få sälja sina varor, borde inte ens få finnas!!!!!!!! jag har köpte för ganska länge sen en concealer "cover stick" av maybeilline. Jag hade dock inte sett att den var från maybeilline tills nu!!! Och jag kommer köpa en ny!!! ingen tvekan om det! så snälla! köp inte av dem varumärkena!!! köp istället av t.ex "M.A.C" det är ett underbart varumärke som inte är testat på djur! Så en jävligt STOR diss till just alla varumärken som testar på djur!!!!!!!!











xoxo Alice

2 kommentarer:

  1. men vad ska de tästa på dah? människor?
    nej jag tror inte att det e nån bra idé, eller? ;)
    och det e ju bra att det testar för man vill ju inte köpa typ en ögonskugga som man får utslag av! ;))

    SvaraRadera
  2. Eller så bara gör dem som t.ex Id, M.A.C, att inte testa på djur. och fast dem inte testar på djur gör dem jätte bra smink. Fast om du gillar djurplågeri är det ju ditt problem.

    SvaraRadera