måndag 27 februari 2012

kusse myys

Hej alla läsare! som ni vet så är min kusse här och ska sova över ^^ hon kom igår o åt middag och idag åkte vi till täbban! eftersom jag lämna tillbaka och inte ville ha hårförlängningarna så fick jag en "ersättning" av den julklappen så jag fick önska mig något annat, så jag önskade mig kläder (såklart^^) och då hade jag spanat in ett jätte sött linne från Hollister,  det köpte det idag :) sen köpte jag också en gemensam sak som alla behöver, och det var en sån där rulle som tar upp hår och sånt på kläder, sen köpte jag lite natur godis tills filmen vi ska se ikväll. Stor kusse och brorsan hängde med till täbban, och stor kusse  ska se filmen med oss :)
har just duschat ;)

BTW, idag red jag! jag fick Winnie och eftersom det var så många som var bortresta så var vi bara fem stycken! lyx! :D







xoxo Alice


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar