lördag 4 februari 2012

chocolate chip cookies :)

Hej alla läsare! nu har jag kommit hem, jag har haft gympa och varit med johanna idag :) vi bakade chocolate chip cookies, fast utan sånna där chocolate chip saker, vi körde med hackad choklad som också fungerade jätte bra.
Detta var degen, och den var såå god ^^

sen fick vi jätte lite tid innan gympan började så vi hann inte grädda dem, så johannas mamma fick ställa undan skålen, eftersom johanna skulle baka dem efter gympan. Men sen så ville jag också vara med och grädda dem, så detta var typ johannas och min konversation:

Alice: Åh, jag vill också vara med och baka...-.-
Johanna: Mhm...
Alice: Men jag kan väl fälja med dig hem och då kan vi baka färdigt dem !
Johanna: *tittar på mig och ler*


Så det slutade med att jag följde med johanna hem och bakade färdigt dem. Första gången man gör chocolate chip cookies kan man ju inte missa ;)








xoxo Alice



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar