fredag 17 februari 2012

bizzy day..

...men klarade att både handla presenter och handla lite till mig själv! :D Jag åke till täbban som sagt med en kompis, så där handla vi lite presenter till J inne på "the body shop" och "Ur och Pen". På "the body shop" hittade jag ett jätte sött sätt , med bodylotions och lite bodybutter m.m. På "Ur och Pen" hittade jag lite örhängen och ett fint halsband..sen tog vi en liten paus så vi stack till donken och jag tog en mc flurry, yummi! ^^ och eftersom jag var i täbban idag passade jag på att köpa en ny värme skyddande spray och en pyamas från Hollisterco! man kan bara köpa pyamas underdelen så jag köpte en passande och skön tröja till :) Och tjejkvällen var jätte lyckad, middagen och efterätten var super god och tjejkvällen slutade med att vi satte på en film!
jaljayo <3









xoxo Alice






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar