måndag 16 januari 2012

10 saker ni inte visste om mig

  • Jag får en slags panik när jag ser att en nagel är bruten/lite kluven, haha fast det tror jag alla får..
  • mitt hår är inte som många kanske tror rakt(asso det är ju rakt men har lite fall), eftersom asiatiska hår är rakt. Men mitt hår får typ massa små "fall" om ni fattar vad jag menar. Längre ner mot håret (om jag brukar låta det självtorka) så blir det liksom jätte mycket fall på det, som jag verkligen inte gillar. Men nu har jag kommit på ett sätt och göra det rakt (utan plattång)!!
  • jag blir väldigt sur när jag inte har fått i mig mat, och när jag var liten så blev jag kallad "arga draken" av mina föräldrar.
  • jag får verkligen världens sämsta humor när jag är trött, HAHA !
  • Jag blir lätt stressad över små saker. Asso att jag känner att det blir mycket och sånt, sen märker jag att det inte var så jobbigt. Men då brukar oftast ett phsykopat snack med antingen en kompis eller en mamma hjälpa, haha.
  • tycker det är jobbigt att äta ostbågar(raandom på hög nivå) och när jag ska baka så tycker jag att ta ut elvispen är det absolut jobbigaste. Fast det jobbigaste är om våra två elvispar trasslar ihop sig..HAHA nu kände jag verkligen att jag bjöd på världens random punkt..
  • Jag älskar produkterna från "the body shop" ! rekomenderas starkt !
  • Mormor gör världens godaste mat! :)
  • asso jag gillar inte sådär jätte mycket att läsa, men om det är en väldigt bra bok som jag gillar så läser jag ganska mycket. Jag ska försöka att börja läsa mer..
  • jag bara älskar känslan att bära på shopping påsar...





xoxo Alice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar