tisdag 20 december 2011

täbban med j :)

hej alla läsare ! idag har jag varit i täbban med J för att shoppa klart alla julklappar. Så nu har jag slagit in allas julklappar och jag är skit trött. ja, man kan förstå varför jag är så trött är för att min dag började såhär..

J och jag skulle gå hem till henne o hämta pengar, och planen var att först gå hem till henne, ta tåget till ösby station, gå hem till mig o hämta mina pengar, ta tåget till täbban. SHOPPA ! men strax därefter J hade hitta lite pengar så fick vi panik eftersom tåget mot Ösby station gick om 2 minuter. Så J och jag fick oss en rejäl jogging tur...-.- Den sista biten såg det ganska lovande ut som vi skulle hinna, men nej tåget åkte förbi...så vi fick vänta en halvtimme tills nästa kom. när vi kom fram var det bara att gå me raska steg hem till mig, hämta pengar o sticka. Den här gången var vi lite bättre schema med tåget som skulle komma. Så vi hann (denna gång, hahaha) i täbban gick vi runt lite(mina fötter var helt slut efter allt shoppande men J:s fötter verkade inte ha blivit påverkade alls..?)vi åt på "donken" och hade allmänt roligt :) sen när vi skulle åka hem, HAha glömde vi totalt bort tåget (igen..?) och skrek " DÄR ÄR TÅGET"!!!!! och gjorde en aning uppståndelse..-.-' och när vi var stolta att vi kom med i sista sekund sa konduktören att detta tåg inte stannar på Ösby station....


.....





Jahapp ! men detta slutar inte så olyckligt som man kan tro ;) bästa pappan kunde hämta hos och köra hem J. Förlåt för värsta långa inlägget men denna dag var rena rama kaoset....! :) < 3



P.S ! till mig själv köpte jag M.A.C mineral smink, och...

....och en tröja ! :)<3







xoxo Alice


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar