söndag 25 december 2011

ibland känns det som om jag inte har något liv -.- haha

Hej alla läsare ! idag har jag typ inte gjort något. bara suttit (i princip) framför datan, "facebookat" och kollat in lite på youtube. har jag berättat för er att jag fick godis i min julstrumpa på morronen? nej, det tror jag inte..?, iallafall, med godis menar jag lite lös godis i en påse och ett hubba bubba packet. (tuggummi) så såhär typ har min dag sett ut:

  • data
  • tittat lite på när hugo kör sina nya spel (samt spelat lite själv)
  • Åh!! jag har tuggummi ! va gott!! ........-.-
  • och jag tror den proceduren fortsätter ganska länge.hahahah...

fast det mest patetiska var att varje gång jag såg mitt tuggumi paket så blev jag lika överraskad..haha!







xoxo Alice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar