fredag 11 november 2011

svar på frågestunden....:D

hej alla läsare !  nu tänkte jag svara på frågestunden !

topp 5 favorit hästar på stallet? bästa kompis? ;) vad ska du göra i helgen?
Av sarafrågestund ! kl. 02:39
 
svar: hihi ! först kommer nog Mini ! sen kommer Frosty, Grappo...haha sen vet jag nog inte men min absoluta favvo häst är Rufus:)<3 bästa kompis är...jaaa duu;) du vet nooog..i helgen ska jag ha gympa, vara med Ellen.
 
 
Dröm jobb?? favvo klädmärke? kramis Ganna <3
 
svar: Drömjobb är svårt ! jag vill jobba lite med djur, kanske bli gympatränare ! eller frisör ! nej men frisör och bli tränare vill jag inte ha som heltidsjobb utan mer som för kul ! eller jag vet ju inte. Framtiden kanske blir helt annurlunda. mitt favoritlkädmärke är nog hollister och H&M !
 
 
xoxo Alice
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar